Blog

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Poznań)

Dla naszego Klienta, wiodącego producenta opakowań do żywności w Europie

szukamy osób na stanowisko:

Specjalisty ds. Obsługi Klienta

miejsce pracy: Poznań

nr ref.: DOK2018R

Obowiązki:

  • Obsługa zamówień od klientów (wprowadzanie do systemu oraz nadzór nad realizacją produkcyjną)
  • Doradztwo w zakresie produktów oraz obsługa zapytań mailowych
  • Obsługa reklamacji
  • Współpraca z innymi Działami

Wymagania:

  • Minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość innego języka obcego mile widziana (preferowany język rosyjski)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz organizacji samodzielnej pracy

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + dodatki
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Szkolenie z zakresu specyfikacji preferowanych produktów
  • Pracę w stale rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV przez formularz aplikacyjny